درمان پوست ومو و آرامش اعصاب

تنها راه رسیدن به درمان بدون خطر برای پوست و همینطور مو که باعث آرامش بوجود آمده اعصاب می شود مصرف بهینه ویتامین های مورد نظر بدن است که تاثیر شگفت انگیزی دارد.

درمان پوست ومو و آرامش اعصاب

تنها راه رسیدن به درمان بدون خطر برای پوست و همینطور مو که باعث آرامش بوجود آمده اعصاب می شود مصرف بهینه ویتامین های مورد نظر بدن است که تاثیر شگفت انگیزی دارد.

بدن انسان از یک سری ویتامین و املاح معدنی تشکیل شده است که نیازهای بدن را فراهم میکنند و همینطور شاکله بدن را تشکیل می دهند. به خاطر همین سطح ویتامین ها و املاح بدن همیشه باید نرمال و متعادل باشد و در صورت کمبود هر کدام از آنها ضرر های بدی به بدن ما میخورد مانند ضعف سیستم ایمنی و ریزش مو و از دست دادن شفافیت پوست که مجموعه اینها باعث برهم خوردن اعصاب می شود که آرامش انسان را از بین میبرد و بهترین درمان پیشنهاد شده برای احیای دوباره بدن مصرف و تامین ویتامین های مورد نظر بدن می باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

درمان پوست و مو و آرامش اعصاب و تنظیم آهن بدن

آهن از جمله مواد معدنی میباشد که اهمیت زیادی در بدن ما دارد لذا در خیلی از متابولیسم های مهم بدن شرکت میکند. که اهمیت این موضوع را به ما نشان میدهد. آهن در بدن مقدار ناچیزی دارد و بیشتر در هموگلوبین و خون سازی شرکت دارد که همانطور که میدانیم خون بخش اعظم بدن ما را تشکیل میدهد که کمبود آهن باعث کم شدن خون رسانی و خون سازی شده که خود باعث بیماری شایعی به نام کم خونی یا آنمی است که در خانم ها به خاطر عادت ماهیانه شابع است. با این تفاسیری که من از آهن گفتم متوجه مطلب مهمی که امروز میخواهم با شما در میان بگذارم شدیم.

شاید از من بپرسین که آهن در کجاها تاثیر داره باید خدمتتون بگم آهن نقش مهمی تو متابولیسم های بدن و چرخه فولیکولی خانم ها در عادت ماهیانه و بخش تنفسی و خون رسانی و همینطور بارداری و دوران جنینی و از همه مهمتر دوران شیردهی خانم ها داره که خدایی نکرده مادر کم خون باشه فرزند هم کم خون میشه که در ادامه عرض میکنم که کم خونی چه مشکلاتی را برای ما ایجاد میکنه که از شایع ترین آن سست شدن ریشه مو و ریزش خواهد بود که مطلب مورد بحثمون در این پست هستش پس با من همراه باشید.

ما دونوع آهن در بدن داریم یک نوع آهن که بدن با فعل و انفعالالت خود میسازد و نوع بعدی جذب آهن از غذا میباشد که مورد دوم اهمیت زیادی دارد مثلا آهن از اسفناج، ماهی، سبزی، از همه مهم تر گوشت که وارد چرخه هضم و جذب ما میشود که طی واکنش هایی این آهن ایجاد شده و در بدن ذخیره میشود گاهی ما هرچقدر هم که آهن میخوریم جذب نمیشود که اینجا کمبود آنزیم های تجزیه کننده را داریم که باعث همان کم خونی شده که مدل های مختلفی دارد که فرد آزمایش خون میدهد و اگر هموگلوبین و فاکتورهای انعقادی خون پایین بود برای پزشک محرز شده و روند درمان وی آغاز میشود.

کم خونی و ریزش مو

یکی از دلایل اصلی ریزش مو کم خونی میباشد به خاطر همین افرادی که دچار کم خونی میشوند عموما ریزش مو هم دارند به خاطر همین پزشک با تجویز قرص آهن و فولات و مولتی ویتامین های موجود برای مو به مدت یک سال کم خونی را درمان میکند با خوردن آهن خوراکی که مورد نیاز بدن است و با بهبود کم خونی و مشکلات خون رسانی ریزش مو هم بهتر شده چون خون رسانی در ریشه های مو هم تقویت شده و ریزش مو را متوقف کرده که این روند شش ماه تا یک سال طول میکشد و بعد به مرور پیاز مو هم محکم تر شده که باعهث توقف کامل ریزش مو میشود. این هم نکته ای دیگر برای پوست ومو لطفا در ادامه پست های مربوط به سلامت پوست و مو ما را همراهی کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی